3 Şubat 2015 Salı

VE... PROJE TESLİM EDİLİR...

Öğrenciliğim boyunca hep son dakikaların kahramanı oldum. Vizede sadece adımı yazıp 5 aldıktan sonra, son gece çalıştığım Mukavemet finalinden 100 almam hala konuşulur. Daha sonra aldığım zaman yönetimi eğitimleri ile hayatımdan "acil önemli" kavramını çıkardım. Bununla beraber Koçluk Eğitimi Projemi de, içime sinene kadar kendime sakladığım için son gece gönderdim.

Projenin son sorusu: Bu süreçten kazanımın? Ben şimdi bu soruyu kendime şöyle soruyorum: BENDE NE DEĞİŞTİ?

"Bir "İrem Balaban" kolay yetişmiyor. İletişim yeteneğim zaten tartışılmaz, bununla beraber gelişimin sonu yok. Koçluk eğitimi de alırsam iletişim yeteneğim daha da gelişir, özellikle kızımla olan iletişimim kuvvetlenir" diye düşünüp eğitime yazıldım. Eğitime başladığım Eylül sabahı da aynı psikolojide idim. 16. haftanın sonunda ise, hissettiklerimin tarifi mümkün değil. 

Mucizelerle dolu bir yolda olmanın heyecanının yanında, EVET BENDE NE DEĞİŞTİ?
  
  • Bütün bildiklerimden özgürleştim. Bu insanı öyle rahatlatan bir duygu ki.  Bana söyleneni, o sözdeki duyguyu net anlayabiliyorum. Ya da en anlaşılır tabirle, artık iletişimin lideri benim.
  • Sorularım çok güçlü. Sadece sihirli sorularımla insanlara faydalı olmak beni inanılmaz mutlu ediyor.
  • Kendi harikalıklarımın farkındayım ve onları daha da geliştirme yolundayım. Olmayacak şeyleri zorlamıyorum. 
  • Özdeğerimi biliyorum, yani benim için hayatın anlamını.
  • Kesinlikle daha kararlıyım. Hedeflerimi net görüyorum. Sohbetlerde anlattığım projelerimin artık ayakları yere basıyor. 
  • Beni kısıtlayan her şeyden, tüm alışkanlıklardan, inançlardan özgürleştim. 
  • Bütün diğer İrem'lerle barıştım. 
  • Daha cesurum. Çünkü verdiğim kararlar konusunda kendimden eminim. 
  • Artık "Koçluk" ne demek biliyorum. Koçluk yaşamın ta kendisi. Koçluk bir değişim yönetimi. İnsanın kendi hayatına odaklanmasını sağlayan bir süreç. Ve koçluk insanın kendi harikalıklarının farkına varmasını sağlayan sistemlerin bütünü. 
Özgürüm, cesurum, mutluyum, kararlıyım, değerliyim ve evet ben harikayım. Bir "İrem Balaban" kolay yetişmiyor.



    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder