23 Mart 2015 Pazartesi

DÖNERSE SENİNDİR...

City’s Mahalleyi çok severim. Alışveriş merkezinin üst katında gezmeme rağmen, kendimi gerçekten mahallemde dolaşır gibi hissederim. Mahallenin balıkçısı, manavı, çiçekçisi, kahvecisi, mantıcısı, kebapçısı,… hepsi birbirinden keyifli. Ve artık Mahalle’ye kaçmam için yeni bir sebebim daha var, Mahallenin Dönercisi: Chef Döner. Aralık’tan beri açık olmasına rağmen ben daha 2 hafta önce keşfettim, nasıl bu kadar geç keşfettim diye kendime kızıp duruyorum.
Slogan olarak “Dönerse Senindir” demişler ve dönere farklı bir yorum getirmişler. Porsiyon olarak sade dönerin yanında hepsi wrap olmak üzere humuslusundan cacıklısına, Sezar soslusundan cheddarlısına 11 çeşit daha var.
Adsız
Döner, içinde kuyruk yağı bulunmamasına rağmen çok lezzetli. Ben Arabic soslu olanı yedim ve sos dönere çok yakışmıştı. Patatesleri de kajun baharatlı, cheddarlı, parmesanlı trüflü olmak üzere çok çeşitli ve iştah kabartıcı. İçecek olarak da kendilerine has limonata ve naneli ayranları var. Benim favorim limonata, Zeynep’in tercihi ise naneli ayrandan yana.
883b44a08797d26efb030bf37ae67f7e
Chef Döner’i diğerlerinden menu olarak ayıran şey sosları ve mezeleri. Mezeler, geçen yazın kuşkusuz en trendy mekanı olan Chef Mezze’den. Herkes Ateş kardeşlerden Chef Mezze’ye bir şube açmasını beklerken, işte bu Chef Döner çıkmış ortaya. Chef Mezze esintilerinin bir alışveriş merkezi ortamına taşınması ise beni ayrıca keyiflendirdi. Chef Döner’de hepsi birbirinden lezzetli 16 çeşit meze sunuyorlar. Benim favorim pancarlı kinoa ve ege otlu olan.
Adsızchef-doner-fotograf-05
Hep derim ya; sevgini, emeğini kattığın, iliklerine kadar sorumluluğunu hissederek yaptığın her iş güzeldir. Bu işe de sevginin katıldığı, tüm çalışanların yüzündeki gülümsemeden anlaşılıyor. Döner severler, meze severler, Nişantaşı’na yolunuz düştüğünde mutlaka tadın derim. Şimdiden afiyet olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder